Ми на зв’язку:
0981531094
  • Замовити дзвінок
  • Графік роботи:
    • пн-пт: з 08:00 до 20:00
    • сб-нд: з 08:00 до 20:00
    Інформація про компанію
    0981531094
    0
    shopping-cart
    Ваш кошик порожній :(

    Огляд Unravel Two - сиквел від Electronic Arts

    Двоє підростків ругаються з родителями та зберуться з дому: прижок із вікна на кришу гаража, відтуда на лужайку, а далі - вперше, до довгожданної свободи. Старші не відразу замінюють пропажу, а коли спохватуються - уже вітають: покаже найдут біглецов, произойдёт страшное. Но вдруг ще є шанс все виправити? І ось хранителі будинків пускаються за наступними сімейними трагедіями: у цій опустевій вибушці ще можна надихнути життя.

    Тепер їх двоє - у красному в'язаному людському Ярні з'явився синій вибір. Потрібно з'єднати крепкою ніть і завжди разом, навіть якщо це виявилося на різних сторонах екрану. У подорожі це допомагає: покаже красний завис, скажем, на риболовних снастях, синій раскачується і перепригиває через ступеньку розміру з башню «Еволюція». Один катит скейт, інший зображує себе з мініатюрної копії Тоні Хоука, щоб в цьому піднятися на рамку та затащити напарника. Ярни і соратник крохотні, так що будь -яке перенесення населення стає для них неупередженою головоломкою. У більшій частині ігор ми будемо займатися мікроальпінізмом.

    Компанійським мікроальпінізмом - Unravel Two навіть називає наміри на кооператив. Нікто, конечно, не попереджає оприлюднення розвитку у гіршому одиночестві та керування героями поочередно, наскільки добре завжди є опція «зв’язати» їх в одне ціле. Але з таким же успіхом можна з самим собою розіграти партію в Dungeons & Dragons або відключити в Dance Dance Revolution. В суспільстві, глупое і безумно унизительное занятие.

    Так что отыскиваем ближайшего родственника - і геймпад ему в зубах. Він буде вимагати перегляду поглядів на інопланетний агрегат, але не спонукати: Unravel Two - одна з небагатьох електронних забавок, які можуть просуватися з неподготовленими людьми. Тут крайня нетороплива механіка потребує лише іноді включати голову та ритмічно жатати на кнопках. Так, ближче до фіналу сиквел зачем-то зображує обсаженного споспокоїтельними Super Meat Boy, але це не біда: нікто не помічає показувати у неофіті контролера та героїчно витягати на себе найсуворіші моменти. Будете потім підняти погляди ловити: «Відал, що можу?»

    Велике в малом

    Или нет. Потому що все увагу зверніть на екран. Unravel Two орудує знаковими інструментами: м'який приглушений світ, аккуратно розмитий фон і, конечно, поразлива деталізація «світу під ногами» - життя сквозь дорогий об'єктив для макросъёмки. Де ще ви можете побачити розгляд кленового листочка розміром з домом, проводити зглядом раблезіанського голуба і прокатитися на ігровому грузовику? Но головне - випадкова улибка Ярні (а тепер і його друга) все ще може зробити ваш день.

    Персонажі Unravel Two - не просто бездушні болванчики. О нет, всередині парочки в'язаних носів струїться справжній характер. Ребята дурачатся, гримасничають і дають другу п'ятницю. Недоступне лицо Ярні, коли він тащить свого соратника, показує, що вольготно піднімається на повітряному шарі, - все ще краще висловлює емоції у відеоіграх. У першій частині головного героя відчаянно не хватало такого напарника - каже, Coldwood Interactive соорудила сиквел, тільки щоб їх подопечний більше не скучав.

    Не до скуки і нам - тільки тільки до останнього лікування. Потом Unravel Two необов'язково скорочується, пришпорив користувача новими врагами та механікою: тихий сімейний вечір перераховується у нервову молодилку за кнопкою. Дело навіть доходить до класичного «Да ти не вмієш, дай сюда!» - но потім сиквел обривається. Фінальні титри починають перемагати, чим досягає успіху. Coldwood зупинився буквально в двох-трьох шагах від обриву: ще чути-чути, і Ярні з товарищем сорвались у зияючу бездну.

    Конечно, Unravel Two-досить-таки таке наглое паразитування на одній удачній ідеї. Не зовсім «кризис другого альбому», скоріше ще один захід в ту же реку. Немно странно пропонують такі претензії до продукту Electronic Arts, але з Ярним особистим випадком: він буде у цій корпоративній системі координат. Но сиквел все рівно цепляє - головне, щоб поряд було два геймпади та близький друг, який розділився з вами це короткочасне, але трогальне подорож у мир маленьких шерстяних людей.

    Автор тексту: Божко Ілля

    Источник: 4pda.ru 

    Онлайн курсы IT